מועצת יש"ע: "צמצום תחנות מד"א – סיכון גבוה לאובדן חיי אדם"

    אריאל שרפר No Comments on מועצת יש"ע: "צמצום תחנות מד"א – סיכון גבוה לאובדן חיי אדם"

    במכתב ששיגרו ראשי רשויות ביהודה ושומרון למנכ"ל מד"א אלי בין, הזהירו כי "אם אכן יצומצמו תחנות מד"א דבר שעלול לפגוע ב-15 תחנות, במקרי פיגועי טרור ותאונות זמן התגובה יארך, החלטה שעלולה להביא לאובדן חיי אדם. חיי אדם כאן על הפרק, אנא שקלו מחדש את ההחלטה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ממועצת יש"ע למנכ"ל מד"א אלי בין עליו חתומים ראשי הרשויות, דורשים ראשי המועצות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן לדחות את ההחלטה לצמצום פעילות תחנות מד"א ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. ההחלטה, אשר עתידה לקבל תוקף מחר (חמישי), תשפיע על כ-15 תחנות מד"א בכל האזור, אשר בחלק מהן תצומצם הפעילות וחלק מהן תיסגרנה לגמרי.

    "במידה ומהלך זה יתרחש", כותבים ראשי מועצת יש"ע במכתב, "אנו נגיע למצב בו אזורים נרחבים במרחב יישארו ללא מתן מענה ראוי לרפואת חירום. זמן התגובה לפינוי חולים ונפגעים בתאונות או באירועי טרור עשוי להתארך ולא יינתן מענה הולם לנפגעים". וממשיכים: "מדובר בהחלטה בעלת סיכון גבוה העלולה, חלילה, להביא לאובדן חיי אדם".

    במכתב אומרים ראשי מועצת יש"ע כי: "כנציגי התושבים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, אנו דורשים מכם לא לאפשר את סגירת וצמצום התחנות ולדחות את ביצוע ההחלטה עד לאחר הקמת הממשלה החדשה".

    את המכתב חתמו במועצת יש"ע במשפט: "חיי אדם עומדים על פרק. נבקשכם לשקול החלטה זו מחדש".

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "אנו לא נשב בשקט ונפקיר את חיי תושבינו והאזרחים כאן. אנו מבקשים ממד"א – שיקלו שוב את החלטתכם. עוד ניתן לדחות את ההחלטה מבלי לסכן חיי אדם".



    0 תגובות